مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-24سياسي

خشن ترین تجاوز به حریم کودکی در خانواده و ضرورت آموزش و بازنگری در قوانین


مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در یادداشتی به بهانه حادثه مرگ کودک 17 ماهه بر لزوم آموزش همه جانبه خانواده ها و افزایش آگاهی کودکان تاکید کرد.

- مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق کودکان در یادداشتی به بهانه حادثه مرگ کودک 17 ماهه بر لزوم آموزش همه جانبه خانواده ها و افزایش آگاهی کودکان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهره پژوهش در این یادداشت با عنوان خشن ترین تجاوز به حریم کودکی در خانواده و ضرورت آموزش و بازنگری در قوانین نوشت: کودکان توانایی مراقبت از خودشان را ندارند و تا زمان بزرگسالی نیازمند حمایت و مراقبت خانواده و جامعه برای بقا و رشد همه جانبه هستند.

بر اساس ماده 6 پیمان نامه حقوق کودک کشورهای عضو حق ذاتی تمام کودکان را به رسمیت می‏ شناسند و بقا و رشد کودک را تا حد امکان تضمین خواهند کرد.

پیمان نامه در ماده 18 از دولت ها می خواهد که مساعدت لازم را به والدین و سرپرستان قانونی در جهت ایفای مسئولیت‏ هایشان برای پرورش کودک عرضه کرده و توسعه موسسات، تسهیلات و خدمات برای مراقبت از کودکان را تضمین کنند.

وی در ادامه آورده است: اکنون که سه روز از حادثه دردناک مرگ ساناز- کودک 17 ماهه - بر اثر تجاوز پدر گذشته است، پلیس تهران اعلام کرده است که پدر افغانی و روانی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشن ترین تجاوز به حریم کودکی در خانواده و ضرورت آموزش و بازنگری در قوانین

خشن ترین تجاوز به حریم کودکی در خانواده و ضرورت آموزش و بازنگری در قوانین